Kamsahamida... =)

Thursday, August 12, 2010

~SARDIN AYAM BRAND TIDAK HALAL???~

Baru-baru ni aku ada terbaca artikel tentang sardin yang memang feveret aku dari kecik lagi. Dalam artikel tu menyatakan sardin ayam brand mengandungi daging katak dan tidak halal.

APA????

Siyes aku memang kembang tekak pas baca artikel tu.
Antara binatang yang aku paling geli ialah katak.
Bayangkan badan die yang berlendir-lendir tu. Eeeeee!!!
Tapi aku tak puas hati
So aku semak kat Halal Jakim.
Alhamdulillah, sardin tu halal.
Lega hati aku.

Kalau nak tahu lebeih lanjut tentang nombor dan kod halal jakim untuk sardin ni
sila klik link INI

*Berbuka petang ni makan nasi lauk sardin. Hehe

1 Kata Mereka:

senyummmm said...

ak prnh gi ceramah,ade sorg ustaz tu ckp kuah sardin tu lendir siput b**i..gasak r cmne pn,dh ade kod halal jakim..ak mkn je dgn berselera.hehe

.::Solat::.