Kamsahamida... =)

Saturday, February 21, 2009

Tagged by Hude..hehe

Dah penah wat..tapi Hude dh bg.. Wat jugak.. =)




D Rules:
#1. Copy the award to your page.
#2. Link the one who gave you the award.
#3. tell us 10 random things about you.


Award ini diberikan oleh cik Hude (cute monkey)

1. Tengah pening for microteaching dis Monday (ader lagi mase wat kije ni kan??? haha)
2. Tengah penin ngan asemen yang maha banyak..huhu
3. mudah cam muke orang walaupown br sekali tengok (walaupown orang tu x knal aku)
4. x bley study kat tmpat terbuke (library), coz mate neh suke ngusha..eheh
5. Br minat maen volleyball walaupown sebelum ni haram aku nk maen (asek bola je tampor aku..huhu)
6. Selalu dahulukan orang laen, coz suke tengok orang laen hepi, walaupown aku kdg2..hurmmm
7. rindu kat kengkawan y jauh di mate...= )
8. Selalu penat ngan cepat ngantok skang..nape ek???
9. Excited nk tgok cite GENG ngan KUNG FU CHEF..hehe..jom2
10. tgh blaja terime reality umo dh nk masok 23 beberape hari je lg...huk3

Nak tagged sape???

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10

Sape ek???Nnt le aku tulis..huhu..

0 Kata Mereka:

.::Solat::.