Kamsahamida... =)

Sunday, February 15, 2009

Buat Teman-teman... Ingatlah Hari Ini

Buat teman-teman
Dengarkan lagu ini
Teman zaman tadika
Teman zaman sekolah
Teman zaman matrikulasi
Teman zaman universiti
Teman sepanjang zaman
Lagu ini buat kamu





Kawan dengarlah
Yang aku katakan
Tentang dirimu
Setelah selama ini
Ternyata kepalamu
Akan selalu botak
Kamu kaya gorila

Cobalah kamu ngaca
Itu bibir balapan
Dari pada gigi lu
Kayak kelinci
Yang ini udah gendut
Suka marah-marah
Kau cacing kepanasan

Tapi ku tak perduli
Kau selalu dihati

Kamu sangat berarti
Istimewa dihati
Selamanya rasa ini
Jika tua nanti
Kita tlah hidup masing-masing
Ingatlah hari ini

Ketika kesepian menyerang diriku
Gak enak badan resah tak menentu
Ku tahu satu cara sembuhkan diriku
Ingat teman-temanku

Don't you worry just be happy
Temanmu disini

2 Kata Mereka:

F. Hanim M. said...

bang..
lagu itu kamu tulis kah?
mahu saya masukkan melodi kah?
gunakanlah keyboard saya..
;p
nice...

.::Nur Faizah Azizan::. said...

Adek..mestilah tidak..huhu...Aku bukanlah bakal guru music dan seni..hehe..jika kamu mahu buat lagu, buatkan lagu 'Aku Perlu Kamu'..Yang itu aku tulis sendiri..hehe

.::Solat::.