Kamsahamida... =)

Monday, December 1, 2008

UKM 2009, I'm coming

Alhamdulillah...yes...akhirnya penantian aku berakhir..ak dpat ke diploma perguruan lepasan ijazah dalam bidang biologi...huhu...hepi giler..membe2 seangkatan pun ader yang dapat..Alhamdulillah...semoga jalan aku untuk mencapai cita-cita bergelar seorang guru akan sentiasa terbuka..Insya Allah..UKM 2009, i'm coming..

5 Kata Mereka:

amey ahmad said...

TAHNIAH.. I'm happy for you, girl.. Semoga boleh jadi guru yang baik.. Jadi guru ney, ko punya banyak masa utk membaca.. Baca2 ler journal juga.. Jgn ler baca surat khabar jer kat bilik guru tuu.. Baca journal ilmiah.. Tambah pengetahuan.. Jgn plak lupa janji ko tuu.. Nnt buat MSc.. Pastu PhD.. Semoga berjaya dalam kerjaya..

Faizah said...

huhu..terharu..insya Allah..thanx a lot en amey..en amey kalo ader jurnal2 menarik tuh forward2 la..dok umah ni ne leh nak dpat full journal..ahaha..

amey ahmad said...

apa plak.. ko google ler.. ade nyer.. or ko sendlink kat saya ler.. senang cari.. mana tau ko suke mende..
nanti saya harap ko dipostingkan ke ulu2 sket.. baru best.. bley ler gi melawat ko sambil2 sampling tuu.. hehe..

artVenture said...
This comment has been removed by the author.
artVenture said...

cograt's, bertambah lagi sorg cekgu kat m'sia ni, smoga dapat melahirkan rakyat m'sia y berguna..
hehehe.

.::Solat::.