Kamsahamida... =)

Monday, December 29, 2008

Tagged by Aishah...

Nama timang-timangan anda oleh orang yang tersayang?

Family~ Angah, Kak Ngah

Kawan-kawan~ Pae, Faizah, Joh

Anda seorang yang....

Clumsy : Bese terjadi kalo berada di hadapan owang y ak admire..ahaha

Sempoi : X suke pening2 kpale otak..lg2 bab pakaian, simple gile (smpai kna marh ngan mak coz x feminin..ade ak kesah..ahaha)..as long as ak selesa, ak on jew....(pakaian aku ke kuliah dl;tshirt + jean + sliper asadi)..ok what?? hehe

Negative thinking : Ni bukan suke pk buruk2 psal org, just x de keyakinan diri bile nak wat or mule sesuatu..rimas gak...but i hope 1 hari nanti perasaan ni akan ilang n keberanian menjelma.bley??

Sensitif : Yup, sometimes...pompuan kan..ehehe

Pelawak : Ak x tahu y nie..orang cakap..kwan2 ckap...kdg2 aku x wat lawak pown dorang gelak...lawak ea aku neh?

Kuat cakap : Ye, aku ngaku..Nama aku pown sempena nama DJ zaman dl2...so mmg ak bnyak ckap..ehehe...tp mule2 knal diam gak..bile dh lame orang y kna suruh ak diam..hehe


Describe ape membuatkan dia terlalu istimewa di mata anda...

Sape die? Kalo sum1 special atau lbey tepat boyfriend ak x dek lagi..ehehe..Tp bg aku seorang lelaki tu istimewa bukan hanya dr segi penampilan (coz ak bkan jenis jtuh cinta pndg pertama), tp hati budi..lg2 kalo y pndai layan dak2 tuh..haa..y tu ok kot..hehe

Makanan dan minimun favourite anda...

Makanan~ donut Big Apple, Tauhu Sumbat, Rojak (Pasar Malam Kuale Kangsor), limau bali..

Minuman~ Orange Jus, Watermelon jus, green tea...

Favourite Colour...

Purple + Cream + Light Brown + Turqoise

Favourite song

Skang tgah suke Kate Perry, Hot n Cold
Laen2 Takdir Cinta (Rossa), banyak lagi...hehe

Siapa yang selalu membuatkan anda tergelak

Nabil Raja Lawak..ahaha

Siapa yang membuatkan anda stress...

Hurm...lu pk la sendiri

3 benda yang mesti ada dalam beg anda...

handphone (nokia) + handphone (celcom) + purse

Kali terakhir anda beriya2 menangis. Kenape..

Bile ek? X igt..Bese kalo dh tensen tahap cipan or geram ngan sum1..aku bkan jenis sound org...menangis adalah salah1 cr ak ak lpas tensen..

Perkara yang paling lucu atau memalukan dalam hidup anda...

Muahaha..ak share la ek..ms drjah 2 ke 3..camtu la..kat sekolah KAFA..aku jenjalan tyme rehat..mse tuh aku pkai serkup kepala n tdung labuh mak ak y smpai ltut (skola rendah ak free hair, pnjam tdung mak je, cincai)...tetibe ada akak jerit "serkup kepala sape ni?"sambil mengoyang2 serkup kepala warna biru...aku amat-amati..ya aku punya..dengan selambe di hadapan ramai orang (tyme tu rehat), ak mengangkat tgn n berkata "saya"..biol kan?muahahaha...malu jerk..sampai skang kalo igt, sure ak gelak sorang2 n guling2..ahaha

Tag 6 rakan anda...

Dila
Haziqah
Adeq
Anim
Husna
1 lg nnt ak pk..hehe

0 Kata Mereka:

.::Solat::.