Kamsahamida... =)

Thursday, January 8, 2009

Tagged by Ecah (again)..hehe

* Copy Badge '2008 Cute's Blogger Award' untuk diletakkan di blog anda.
* Link atau ceritakan kembali siape yang memberikan award ini kepade anda.




1. Mera sapse pyara purana dhost (kawan lame sy y dikasihi) -------@ Aishah

* Setiap blogger hendaklah menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih pemenang seterusnya.

1. baru habis orientasi (dah tue2 pown kena orientasi gak..huhu) kat UKM for DPLI programme.
2. bz wat preparation for Along's wedding (this sunday - 11 Jan 2009)
3. mudah cam muke orang walaupown br sekali tengok (walaupown orang ru x knal aku)
4. x bley study kat tmpat terbuke (library), coz mate neh suke ngusha..eheh
5. br jadi penggemar donut (pas makan Big Apple)..dulu tgok Big Apple x de selera jew..coz bukan favourite..tapi, pas skali rase..nak lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
6. tengah pening isi borang perjanjian kewangan (penjamin + saksi + pengesahan)...birokrasi!!!
7. rindu kat kengkawan y jauh di mate...especially Banun... = )
8. br bermimpi sebuah mimpi ngeri y sadis + sedih y buat aku rs bersalah pd sum 1..(sorry, no turning back)
9. dh lame gian tgok wayang..x dapek2..adus!! Bz manjang....
10. tgh blaja terime reality umo dh nk masok 23...huk3

* Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyertakan nama mereka di blog anda.

1. Aishah (coz die y bg tag neh)
2. Dila (walaupown die dh lme x on9, bior mate die berpinor wat tag2 y aku dh kirim..ahahaha)
3. Haziqah Diyana (old fwen)
4. Faizah Hanim (name depan same ngan aku)
5. Muna (dak comey y br pass with flying color in PMR)
6. Husna (SMKAP's fwen)
7. Putih (kucing aku)
8. Fasha (kucing aku gak...bini Putih)
9. Coklat gorami (ikan aku)
10. Sape masuk n bc post ni, wat la..ahahaha

* Jangan lupa untuk meninggalkan pesanan di blog pemenang award ini [eh anda kene tag la =p]

0 Kata Mereka:

.::Solat::.