Kamsahamida... =)

Sunday, November 9, 2008

Kenangan Terindah

KAU ADA DIA


Sudah lama ku memendam rasa

Cinta di dalam dada

Namun tidak pula bersuara

Karena takut kecewa


Ku tunggu waktu yang lebih baik

Untuk langkah pertama

Jauh dari apa yang ku kira

Hatimu ada yang punya


Di dalam mimpi kita berdua

Mesra bersama dilamun cinta

O tetapi kenyataannya aku sedar

Kau ada dia


Mungkin juga semuanya salahku

Terlalu mengharapkan cinta

Tapi sepi yang merasuk kalbu

Membawa angan melayang



Kalau baca betol2 lirik lagu nie memang kena la ngan aku suatu ketika dulu..cewah..suatu ketika dulu tuh..Kire masa mude2 dulu la..masa tengah2 cari erti hidop…erti chenta..erti apa2 je la yang tak de dalam kamus dewan edisi ke sembilan puluh lapan ratus pun…Masa memule nak suke suki ngan org neh..Suke la..belom chenta la..admire la snang cite..tak penah cakap pun ngan mamat neh..Sebaya la..tapi masa ak knal die..ak taw die..die memang single lar..aku pun xtend je la kan..xtend je rs dlam jiwa muda ms tuh..chewah..masa tuh baru nak masuk 2nd sem..giler..x nak ar chentan2 neh..baek aku chentan ngan katak, kelawar, herbs..ngan pape je la yang ada kaitan ngan aku ms tuh..ak xtend lame gak ar..masuk 2nd year…bulan 3…ak ingat beb ak dpat taw die baru je kapel..masa tuh sume member menyumpah..padan muke..extend la lagik..sape suruh..pape pun ‘gua rilek’ (pinjam ayat nabil jap)…tak ke mana la kalo frust pun kan..bukan chenta pun..admir e jerk..ahakz..tp lame gak rupenyer aku ‘terduduk’..(tp x de ar sampai kantoi paper macam sorang lecturer aku 2 kan..ahakz..jangan marah aaa….)…adoyai..padan muke aku…sampai dah abes…cukup 3 tahun aku belajar…aku kije jap..masa tuh Alhamdulillah..sume rasa tuh dh x de..walaupon kekadang teringat gak kan..tipu ar tak teringat kan?? Aku teruskan life aku cr kije..die ngan life die..Aku dengar die further master..kat ne ak x taw.. Neway..Gud luck utk die… “Gue udah capek dan gue harap kalo dia bisa bahagia hingga akhir hayat…”

“Bagiku terlalu indah setiap detik ‘mengenangmu’

Rela akhirnya ku terluka dariku hidup tanpa kenal cintamu”

-Seribu kenangan-

0 Kata Mereka:

.::Solat::.