Kamsahamida... =)

Monday, January 18, 2010

~Lembut Lidah~

Berjalan2 di blog Azuan and Che Pit.. Teringat lak tentang lembut lidah...

Peringatan: Ini bukan entry orang mungkir janji...

Korang mesti pernah jumpa ayat ni:

She sells seashells by the seashore

Mase sekolah dulu selalu ler kunun2 lomba2 ngan kengkawan, siapa dapat sebut paling lancar, laju dan fasih..

Mak aih..Tempias..hehehe

Game ni kalo melayu kata Lembut Lidah, kalo omputih lak kata Tounge Twister (takde kena mengena dengan Tropicana Twister)

Ade satu ayat, aku terfikir mase aku kat UMT dulu atau nama lama dia KUSTEM...

Aku ternampak sticker kat skooter sorang minah neh...skooter warne pink..

Ade sticker "Kelab Skooter KUSTEM"

Sebut punye sebut aku tersasul, aku try lagi, tersasul jugak...

So, aku try suruh kengkawan aku sebut lak..Laju2 ok..

Hahaha..hasilnya membuatkan aku merasa "Ya, aku normal"..hahahaha

Kenapa?

Kerana ini antara ayat2 yang keluar:

"Kelab kuster KUSTEM"

"Kelab skuter skustem"

Haaa...aku test kat membe2 ngan supervisor FYP aku skali...(En. Amey, jangan marah noo...tenkiu bg A 4 my FYP..hehehe)

So...cube korang try test kelembutan lidah korang dengan beberapa ayat di bawah:

Lembut Lidah 1

Kelab skuter KUSTEM... ;P

Lembut Lidah 2

Lanky Lawrance lost his lass and lobster
Did Lanky Lawrance lose his lass and lobster?
If Lanky Lawrance lost his lass and lobster,
Where are the lass and lobster Lanky Lawrance lost?

Lembut Lidah 3
Betty bought a butter
The butter became bitter
So Betty bought a better butter To make the bitter butter better
(untuk Lembut Lidah 2 dan 3, credit to: http://che-pit.blogspot.com/2010/01/lembut-lidah.html)

Kepada para pendengar, sediakan payung sebelum hujan...adios!

0 Kata Mereka:

.::Solat::.