Kamsahamida... =)

Tuesday, June 23, 2009

.::Fahmi a.k.a Kulat's Wedding::.




Family Potrait


"Dari mana datangnya lintah
Dari sawah turun ke kali
Dari mana datangnya cinta
Dari mata turun ke hati"

"Layang-layang selayang pandang
Hati di dalam rasa bergoncang
Layang-layang jatuh di kali
Sekali pandang jatuh ke hati"

Cewah...start ngan dua rangkap lirik lagu... Khas buat pengantin baru Fahmi dan isteri Ida Susilawati...Sorang Pahang sorang Sabah...kalo dh jodoh, kat mane pown leh bertemu...

"Ikan di laut
Asam di darat
Dalam periuk bertemu juga"

Betol la tu...ape pun ramai gak member2 lame SMKAP yang dtg...mmg happening dpt kumpul ramai2...tetibe rase cam dah tue je bile ade yang stat mendirikan rumahtangga neh..hehe..Sorang lagi, Maslinda dh jadi ibu dh..mama hot..hehe...

Buat Kulat, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke akhir hayat dan diberkati Allah selalu...Amin

8 Kata Mereka:

applejack said...

cam tak percaya plak tgk kulat kawin.. rasa macam dia masih belum cukup umur je lagik kan?

.::F.A.I.Z.A.H::. said...

applejack: haha..taw x pe..kui3.. rse cam dh tue lak ade member y dh kawen..haha...ko bile??ahakz

husna said...

hehe...hakikatnya...mmg kitaa dah tua...hahaha...kira ok lah dia dah ready nak pegang tanggungjawab yg besar tue...kalau aku...hish...mcm x ready lg je.......hahaha..

.::F.A.I.Z.A.H::. said...

husna: mmg lom ready..pd y dh ready elok la cepat2..hehe...

F. Hanim M. said...

Pa'e nak g kenduri sape2 ajak i tau..
hahaha

.::F.A.I.Z.A.H::. said...

F. Hanim M: bereh2..tp kenduri ko nnt aku nk ajak sape lakz???huhu

husna said...

pae...kau leh ajak aku klau kenduri aneem...hehehe

.::F.A.I.Z.A.H::. said...

husna: bereh2

.::Solat::.