Kamsahamida... =)

Monday, October 12, 2009

.::Cerita tentang sahabat::.

Bercerita tentang sahabat…

Kata orang sahabat ialah seorang yang sentiasa bersama kamu

ke mana-mana pun dia pasti bersama kamu

dan kalau dia tiba-tiba menghilang

kamu akan rasa dia sudah jauh dari kamu

Dulu

Ya

Pada aku itu adalah sahabat

Kini

Pengalaman mematangkan fikiran

Sahabat pada aku adalah seseorang yang berani menegur khilafku

Sahabat pada aku adalah seorang yang walau dia jauh

Dia masih memahami luar dan dalamku

Memahami keresahan, kesunyian, kegembiraan dan kebahagiaan serta jatuh bangunku

Walau tangan dihulur tidak kan sampai

Kata-kata hikmah dan semangat terus dititipkan

Agar tembok ketabahan terus kukuh

Agar keyakinan diri terus berada di puncak

Dan aku sedar kini aku sudah punya sahabat itu sejak dari zaman pengajianku lagi

Sahabat-sahabat yang sentiasa memberi semangat

Walau sudah bertahun tidak berkongsi cerita bersama

Terpisah bukan kerana benci tapi cita-cita

Berazam membaiki kehidupan masing-masing

Berazam mengejar impian

Pada kamu sahabat-sahabat

Aku rindu pada saat kita bersama dahulu

Jauh hati, marah, sedih dan geram pada masa itu kini kenangan manis pada aku

Ku dedikasikan kata-kata ini buat kamu sahabat

semoga ikatan yang terjalin dengan nama persahabatan ini

akan terus erat dan akrab

hingga ke akhir hayat

Dan kerana kamu sahabt

Aku sedar bahawa dir ini masih disayangi…

Terima kasih

~Buat Hanim dan Alin, kamu benar2 membantu semalam..terima kasih~

0 Kata Mereka:

.::Solat::.